9.10.13

Purchases from London


I de få timer jeg fik til at gå rundt i London og kigge, fandt jeg disse ting. Jeg har i lang tid kigget efter et par neutrale sneakers, da jeg har så mange farvede sko. Så jeg følte mig virkelig blessed, da jeg fandt disse, også til en pris til 850 kr.(!) En absolut win win situation. Jeg fandt også denne T-shirt i en sportsbutik, som viste sig at være kærlighed ved første blik. Den er alt for genial og sjov.

In the few hours I got to spend in London I ended up with these purchases. I've been looking for a pair new sneaks for a couple of months now, so I felt blessed as I found these. I wanted them to be in natural colors as I've so many colorful shoes, so these are perfect. Aaaaaand they were so much cheaper compared to if I should have bought them in Denmark, totally win win. I found the T-shirt in a sports shop and in the moment I saw it, I knew that I should have it. It's hilarious and absolutely genius. 

Sneakers: Nike. T-shirt: Sonneti. Lip balms: The Body Shop

4 comments:

  1. Super fede sneakers! Og til en rigtig god pris endda :-)

    Knus Sanne
    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. wanna have that shirttt!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete