22.10.13

My rock


Omsider kom resten af billederne fra det shoot, jeg tog med denne smukke pige. Ser I, denne pige er ikke bare en smuk en af slagsen, hun er mit bjerg, min sten. Hun er den jeg kan snakke, grine og græde med, og jeg kan både lave alt og ingenting med hende. Hun er det stærkeste jeg kender og består af en uimodståelig udstråling, som jeg beundrer hende så meget for. Hun kan finde lys i mørket, selv når det hele virker håbløst. Jeg ville ønske, jeg besad lige så stærke værdier. Hun er klart en af mine aller tætteste venner.

Yet here comes the rest of the pictures from the shoot with a lovely girl of mine. You see, this girl is not only a beautiful girl she's also my rock. She's the one I can talk, laugh and cry with and I can do everything and nothing with her. She has this strength and charisma I admire her so much for, and even when it seems like there is no light in dark, she finds it. I wish I was capable of having such values. She's one of my very closest friends. 

4 comments:

  1. Lækre billeder Katrine! Hvor er hun køn og sikke et dejligt smil! :)

    ReplyDelete
  2. so great photos! xoxo thx for your comment!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rigtig køn!
    Kig gerne forbi: http://basic-off.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Hvor lyder hun altså bare som en god en :) Og sikke nogle fantastisk billeder!
    -Liv
    http://livets-liv.blogspot.dk/

    ReplyDelete