14.10.13

Jeg er i Vi Unge!


Jeg blev virkelig overrasket, men helt og aldeles glad, da jeg modtog en sms fra min søster, hvori der stod, at jeg var i "Vi Unge". Wow. Det er ting som disse, der virkelig får mig til at føle, at det er det hele værd. Altså min blogning. Ikke at det ikke var det før, men det får mig til at indse, hvor langt jeg egentlig er kommet. Så stort tak til "Vi Unge"! Jeg læste magasinet rigtig meget, da jeg var yngre, og det har både hjulpet, underholdt og inspireret mig. I dag føler jeg dog, at jeg er vokset fra det, men derfor vil jeg stadig være evigt taknemmelig for, hvad de har gjort for mig. Især ved tale om dette. I kan besøge deres website her.

I was so suprised but yet happy as I received a sms from my sis where she wrote me that I was in the youth magazine "Vi Unge". Wow. Things like this really makes me think that it's all worth it, the blogging I mean. Not that it wasn't that before, but it makes me realize how far I've come. So, thanks a lot "Vi Unge"! I read the magazine a lot when I was a couple of years younger and it helped me, entertained me and at least inspired me. Now I feel like I've grown apart from it, however I will be constantly grateful for what they have been giving me and in particular this page. You can visit their website here even though it's in Danish. 

6 comments:

  1. Ej hvor fedt ;)
    Tillykke med det <3

    // www.fashionbysterup.dk

    ReplyDelete
  2. Great blog. Can we follow each other? Let me know
    Love
    New Post
    Fashion Talks

    ReplyDelete
  3. Jeg var forsinket, de havde skrevet om jeg ville være med! Du fik min plads. Tillykke <3

    ReplyDelete
  4. Fedt!

    http://bycarolines.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Hvor er det bare fedt! Tillykke med det - helt klart velfortjent :')

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete