18.10.13

Gloomy


Der er gået et godt stykke tid siden, jeg har fået lavet mig nogle shoots, da der simpelthen ikke har været noget tid. Men da det er efterårsferie og en af mine rigtig tætte veninder sov hos mig, fandt vi noget tid til at tage nogle billeder. Jeg har haft en idé med nogle billeder i noget tid nu, hvilket I kan se i billederne. Jeg ville gerne kreere en lidt dyster og mørk stemning, som makeuppen og parykken ligesom i store træk understreger. Dog synes jeg, at det er lidt svært at få hende til at se sørgelig og hård ud, da hun har sådan et smukt og harmonisk ansigt. Ikke desto mindre blev billederne ret gode, og vent I jer bare, for der kommer flere endnu, som dog er i en lidt mere anderledes stemning end disse. 

It has been a while since I've been doing some shoots, as there hasn't been any time for it at all. Nevertheless as I've autumn holiday and one of my best girlfriends was over for a sleepover, we thought why not. I've had an idea with some pictures in a while which these pictures show. I wanted to create a sort of gloomy and dark atmosphere with very dark makeup and a wig as you can see. After all it's hard to make her look very sad and tough, as she has such a beautiful face. Though, I think the pictures ended up pretty good, but stay tuned there are more pictures from the day. 

1 comment:

  1. Fede billeder! :-)
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete