14.9.13

Update on new in cosmetics


Jeg har ikke vist jer alle de lækre cremer osv. som jeg købte på Kreta, eller det kosmetik jeg købte i Lübeck heller. Hvilken skam dog, så here we go. På Kreta havde de vanvittigt mange butikker, der solgte disse lækre cremer, sæber, skrubbe cremer og whatever lavet af oliven. Simpelthen så lækkert. Og i Lübeck fandt jeg denne butik ligende Matas kaldt "dm", som solgte alle former for kosmetik og sunde ting for en virkelig god pris. Det var simpelthen så billigt.

I haven't shown you all of the lovely cremes and stuff I've bought on Crete or the cosmetics I bought in Lübeck either. Ha, such a shame. However here you go. On Crete they had several shops which were selling these kinds of cremes, soaps, scrubs or whatever mainly made of oliven, really amazing. And in Lübeck I found this shop called "dm" which sold all kinds of cosmetics and healthy stuff for such a good price. It was really, really cheap.

5 comments:

  1. super lækre produkter!
    Har lige opdaget din blog, og hold kæft hvor er den fed! Du har fået dig en ny læser! Håber du vil tage et smut forbi min, og evt. blive fast læser, hvis den falder i den smag!

    emiliewang.blogspot.dk
    KYS

    ReplyDelete
  2. Alt for lækre produkter :-)
    God søndag -

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Hvor ser de lækre ud, de produkter!

    ReplyDelete
  4. Lækre ting!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. lækre sager du har fået med hjem :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete