21.9.13

My very first peplum


Selvom at jeg pt. ikke lige er hjemme, som jeg skrev i sidste indlæg, så har jeg da lige arrangeret et indlæg til jer, så der ikke er helt stille her på bloggen. I den anledning har jeg valgt at vise jer min første peplum top, som jeg har købt i Vero Moda, som ligger lige ved siden af gymnasiet. Jeps, jeg blev fristet noget så grusomt. Men det er virkelig ikke min skyld (yeah right) da den altså var sat ned til kun 100 kr.! Den måtte jeg eje. Egentlig har det faktisk undret mig en smule, at jeg har ikke har ejet nogle former for peplum klæder indtil nu naturligvis, da jeg synes det er så elegant og flot. Men nu da jeg har en, vil jeg helt klart style den med nogle tætsiddende nederdele, shorts eller jeans, da jeg ved det ser så lækkert ud sammen.

Even though I'm not home I've arranged a post for you so it's not going to be all quite here on the blog. Therefore I thought I could show you my very first peplum item, I've bought in Vero Moda just next to my gymnasium - yeah I was tempted. But it's really not my fault (yeah right) as it costed like 100 danish kroners, which is really cheap for the record. However I'm surprised that I doesn't own anything peplum before now, as I think it's so elegant and cute. Now that I've one I would definitely style it with some close fitting skirts, shorts or jeans as it looks fab like that. 

The top is from Vero Moda

6 comments:

  1. Hold da op, hvor er den bare fin! Super enkel & elegant, lige min stil :-)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Rigtig fin blog! :-)
    kunne du tænke dig at følges?
    skriv en kommentar på min blog hvis du vil, så kommer jeg ind og følger tilbage med det samme!
    www.michellebf.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er den super fin! - behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete