27.9.13

London part 2


Så fik I resten af mine billeder, eller nærmere et udpluk af dem, som jeg gerne ville vise jer. Heldig som jeg er, skal jeg heldigvis tilbage til London igen, men først til foråret næste år. Der skal jeg nemlig på studietur. Oh og som I ser på det sidste billede, vandrede vi forbi Hyde Park, hvor vi faldt over dette nuttede lille væsen, som også går under navnet egern. Mine forældre som har været i London før har fortalt mig, at man rent faktisk kunne fodre egernene helt tæt på, uden at de blev bange. Og ser man det... Det viste sig at være rigtigt. Helt surrealistisk.

So this was the last pictures from London I wanted to show you. Fortunately I'm going back there on a study trip with my class to March next year, I can't wait. Oh and as you see on the last photo as we walked by Hyde Park we stopped by this cute little squirrel. I've been told by my parents who have in London before that you could actually feed the squirrels by hand standing right next to them. It turned out that they were right. So surrealistic. 

1 comment:

  1. Hej, rigtig fin blog du har! Tag gerne et kig på min.
    http://wasteyourtimee.blogspot.dk/
    - Knus

    ReplyDelete