23.9.13

London part 1


Hej igen! Nu er jeg tilbage fra London af, da jeg har været til et karatestævne der, som jeg tidligere har fortalt. Rejsen var helt og aldeles fed, både pga. at stævnet gik virkelig godt; faktisk blev Danmark den mest vindende nation ud af 39 lande, så lige et skulderklap for det. For det andet gik mine kampe også virkelig godt, og til en forandring fik vi også set noget af byen. London var fantastisk, men desværre havde vi ikke meget tid til at gå rundt og udforske byen, da 5 timer var alt vi havde. Tilsyneladende synes jeg, at hver enkel time var absolut det hele værd at tage ind til byen for. Faktisk har jeg endnu flere billeder i ærmet derfra, men det må I se i et andet indlæg, så stay tuned :-)

Hey there! I just got home from London from a karate competition as I've told you in my previous posts. The trip was amazing both because the competition went really good, as a matter of fact Denmark was actually the most wining nation out of 39 so that was truly great. Second of all my fights went really good, and for a change we got to see a bit of the city as well. The city was beyond fantastic but unfortunately we didn't have much time to go around sight seeing, in fact just 5 hours. However I think every hour we spent in the city was totally worth our time we had. Actually I want to show you more pictures of London, but that will be in a another post, so stay tuned folks :-)

7 comments:

  1. wow amazing photos!! looks like you had a really wonderful time :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. such stunning pics...absolutely beautiful! :)

    ReplyDelete
  3. Vildt dejlige billeder! Skal selv til London for første gang, til næste år - og jeg glæder mig helt vildt!
    Forresten rigtig dejlig blog du har dig! Har du lyst til at følges?
    Det ville i hvert fald være dejligt, hvis du gad at kigge forbi <3
    knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Hey Sweets,

    Nice blog..
    Maybe we can follow each other on GFC and Bloglovin..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete