16.9.13

Just got home


I går kom jeg hjem fra Berlin, da jeg lige har været til et karatesstævne der. Stævnet gik ikke helt som forventet, men der var dog stadig nogle gode ting, jeg kunne hive med hjem samt en masse jeg kan arbejde videre på. Ikke desto mindre havde vi denne gang rent faktisk tid til at se noget af byen. Halleluja. Normalt plejer vi næsten aldrig at kunne nå at se noget udover sportshallen, så thumbs up for det. Byen var virkelig fed at gå rundt i med masser af smukke bygninger, seværdigheder, historie og ikke mindst gode butikker. Jeg nød virkelig at være der, og jeg håber virkelig, at jeg en dag skal tilbage der til. 

Yesterday I got home from Berlin as I've been competing in a karate competition there. It didn't go quite as I expected, but there were some few things I did good and a lot of things I can work with further more. However it appeared that we got a little time to actually see a bit of the city, which we normally don't have time to when we're out traveling for competitions. Halleluja. I can tell you that Berlin is such a great city with beautiful buildings, lots of history, good shops etc. It was really a pleasure to be there and I truly wish that I can come back there some time. 

Necklace: H&M. Ear ring: Gina tricot. Shoes: Bought in Prague. Big pink ring: Matas. Diamond ring: Skagen. Flower ring: Pandora. Trousers: H&M

3 comments:

  1. Dejligt du fik mulighed for at snuse lidt til Berlin... én af mine favoritsteder i verden.

    ReplyDelete
  2. Det var nogle rigtig søde sko du har fået købt i Berlin! :)

    Simone nymann
    simonenymann.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. ooh i loveee your rings and necklace :D so pretty :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete