5.9.13

DIY


Jeg fik denne blomsterkjole (som btw er fra H&M) af min veninde, da hun ønskede at skille sig af med den, godt for mig! Jeg prøvede den og tænkte lidt på, om jeg skulle fjerne selve skørtet, da jeg følte mig lidt for meget som en lille piget prinsesse i den. Derfor endte det færdige resultat således - nemlig til en crop/top/korset agtig-ting. Jeg er glad og tilfreds med den, og jeg regner faktisk allerede med at tage den i brug i morgen til gymnasiets alle første fest i år. Naturligvis, med et par højtaljede shorts eller nederdel til, da lidt for meget flashende maveskind ikke lige er mig. 

I got the flower dress (which btw is from H&M) from one of my girlfriends as she didn't wanted it herself anymore, happy for me! I tried it and thought of to cut off the skirt itself, because I felt a bit like a little girly princess in it. So, here is the result of it - a crop/corset/top kinda thing. I'm glad about it and I'm actually planning to wear it at the gymnasium's very first party tomorrow. As a matter of course with a pair of high waisted shorts or skirt, as I don't wanna show too much belly.

2 comments:

  1. Årh, elsker den!
    Kunne du evt. have lyst til at deltage i min giveaway? To er nemlig så heldige, at vinde én mac øjenskygge. Tjek det ud <3
    http://gladesol.blogspot.dk

    Knus

    ReplyDelete