18.9.13

Always look on the bright side of life


I dag er jeg igen på farten til endnu et karatestævne, og denne gang er det i London. Yeah. Glæder mig helt vildt. Ikke kun til stævnet naturligvis, men også til at se byen, da jeg aldrig har været i London før. Jeg har faktisk kun været i England en gang før, og det var for nogle år siden i Sheffield, som også var til et stævne. I så fald regner jeg med at tage mit kamera med, så mon ikke i får en håndfuld billeder at se, når jeg en gang kommer hjem. Håber I får en skøn uge :-)

Today I'm on my way again for another karate competition but this time it's placed in London. Yeah. I'm so excited! Not only for the competition but to see the city too, as I've never been to London before. I've actually only been in England once and that was in Sheffield some years ago, also for a competition. In that case I expect to bring my camera with me so perhaps you'll get a quick look of what I've seen there. Have a nice week :-)

Jumpsuit: Vero Moda. Shoes: Jette Friis. Cardigan: Pieces. Necklace: Vero Moda

3 comments:

  1. Det er virkelig et fedt outfit! Er især vild med dine sko og ryggen på blusen. Super fedt :)

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Hvor ser du godt ud i det outfit!

    Og nyd London!! :)

    ReplyDelete
  3. Lyder fedt med London! Buksedragten er for fed :-)

    kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete