24.8.13

Room tour


Det er på ingen måder fordi, at jeg har det mest fancy værelse overhovedet, men det er således, at jeg kan lide det. Der står ting hist og pist, som personligt betyder rigtig meget for mig, - også selvom at de ikke er det mindste moderne eller ser godt ud. Men jeg vægter bekvemmelighed højt, og så længe jeg føler mig tilpas i mit værelse, fortjener enhver specific ting en plads der. For når jeg trænger ind på mit værelse, føler jeg mig hjemme. Dette er min lille jordhule. 

Well it's not because I've the most fancy room at all, but this is the way I like it. There are things here and there which have a big personal importance for me, even though it isn't the most modern or good looking things. But I weigh convenience the highest and as long as I feel comfortable in my room, the particular thing or whatever deserves a spot. When I walk into my room, I feel like home. This is my cave.

2 comments:

  1. Lader til at være et smadder hyggeligt værelse du har dig! :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. aw your room is so cute! lovely post :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete