13.8.13

Last but not least... Crete outfit #10


Sådan så er jeg færdig med at spamme jer med mine outfit billeder fra Kreta af... håber ikke at I blev alt for træt af dem, haha. Derfor vil jeg fra nu af head back til mit hverdagsliv, hvilket I nok vil ligge mærke til på bloggen. Ikke flere billeder fra syden af i hvert fald ;-)
Og i morgen starter jeg i skole igen, og jeg må indrømme, at jeg ser lidt frem til det. Jeg har savnet min klasse, det sociale (altså ikke fordi at jeg har været en loner her i ferien, men det er bare ikke det samme, som når vi alle er samlet) og så ikke mindst, at der kommer nye elever. Det er rart med nogle nye ansigter. Den eneste mindre gode ting ved at starte igen er alle de bunke lektier og stress... håber på at jeg kan holde det ud og have et optimistisk sind :-)

This is the last outfit from Crete... hope you didn't got tired of them haha. However from now on I will go back to my every day life in which case you'll notice on the blog. No more pictures from the south ;-) 
Tomorrow I'm going back in school and I gotta admit that I'm a bit excited. I've missed my class, the social stuff (well not because I've been a loner in the holiday, but it's not exactly the same as when we're all gathered) and then I'm excited to see which new students will start. Always nice to look at some new faces. The only bad thing about starting again is all of the homework and stress... but hopefully I'll keep my head high and stay optimistic :-)

Shirt: Gina Tricot. Skirt: Bought in the USA. Sandals: Bought on Crete. Necklace: Vero Moda

4 comments:

  1. Fin blog, skal vi følges? :)
    http://mylifeandfashionbysigne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Du ser så fin ud! jeg elsker din nederdel! :) og jeg håber at du havde en god skoledag!

    ReplyDelete
  3. Super lækkert sommer outfit :-). Den gule farve er vildt fin til dig :-)

    ReplyDelete