15.8.13

DIY


Jeg elsker at være kreativ, og dette er en af de mange resultater, jeg anvender for at komme ud med det. Jeg har efterhånden lavet sindsygt mange knyttearmbånd - ikke kun til mig selv, men også til venner samt familie. Hvilket er skønt og vildt bekræftende, så man ved, at det man laver ikke bare er noget shit, ha. Jeg kan faktisk også rigtig godt lide at male, tegne, lave kort, redigere billeder samt at tage dem og  at sy diverse ting om til noget andet. Har I nogle kreative hænder? I så fald, hvad laver I så?

I love being creative and this is just one of the many results of it. By now I've made plenty of these tied bracelets - nor only for myself but for friends and family too. Which is truly amazing and supporting so I know that I'm being appreciated and that I'm doing not just doing some random shit, ha. Also, I really like painting, drawing, making birthday cards, taking pictures and editing them and then so sew something into something else. Do you also have a creative mind? If yes, what are you doing then?

7 comments:

  1. Fede armbånd!

    Tjek min blog ud, det kunne være dejligt! :)

    http://martine-salling.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Love doing things like that. Also - gifting self made things is the best, it is super personal and nice. These 3 look great, I wonder how the rest look.

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love youe bracelets!!!!
    Happy friday hun!

    ReplyDelete
  4. Hey hey, I'm glad you liked it I'm in the beginning but already addicted to this world of the blogs!! And Preppy Lemonade is already on Bloglovin (http://www.bloglovin.com/blog/9725179/preppy-lemonade) stay tuned and follow the blog so you can be updated with all my little news and surprises!! Hope to hear from you soon!!

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    ReplyDelete
  5. Super fine armbånd, elsker også selv at lave diy projekter ;-)

    // Sofie
    www.b-o-o.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Elsker det pinke! De andre er også virkelig fine! :)


    Du må meget gerne tage et kig forbi min blog
    kys

    http://hvidekanter.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. those bracelets look so fun and colorful!
    will try that for sure:)

    x

    ReplyDelete