26.8.13

All of the colors


Dette er noget jeg havde på, da min familie og jeg besøgte nogle af vores venner. Det jeg elsker ved disse unikke shorts, jeps det er shorts er, at de ligner en nederdel. Men det er de ikke, så jeg kan bevæge mig lige så vildt, som jeg har lyst til uden at tænke på, om jeg flasher noget undertøj. Thumbs up!

This is what I wore as my family and I were visiting some friends. What I particularly love about these pair of shorts, yes it's shorts is that they look a bit like a skirt. But it's not, so I can toss round exactly how much I want to without thinking about showing of some underwear. Thumbs up for that!

Chiffon shirt: Monki. Shorts: Gina Tricot. Sandals: Bought on Crete. Bracelets: Made by myself

10 comments:

  1. Hvor er det lækkert! :)
    Jeg er vild med blomsterprintet!

    ReplyDelete
  2. Hvor er du bare fin! Så lækkert et outfit! ;)

    ReplyDelete
  3. you look so pretty and girly (:
    love whole outfit <3

    ReplyDelete
  4. Beautiful Outfit ,also love your Hair :)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Hvor ser du fin ud :-) Skønt at det er shorts, for det ér altså bare lidt mere behageligt, at man ikke skal tænke på, om man flasher :D

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  6. Hej! Fedt du gerne ville følges - følger dig nu - ville høre om du ikke ville følge på bloglovin i stedet?

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. Tusind tak for kommentaren på min blog! :) For at svare på dit spørgsmål har jeg et Canon EOS 500D og billederne fra Milano er taget med et 55-250mm objektiv (så jeg står laaaangt væk fra fotografen ;)) Jeg har også et 50mm f/1.8 objektiv, som jeg har taget mange af billederne på bloggen med.

    - Fie <3

    ReplyDelete