4.7.13

This is delicious!


Jeg har anvendt to parfumer fra denne "Delicious" serie af DKNY, nemlig den grønne og den røde udgave. Jeg synes simpelthen, at de dufter så godt, men uheldigvis er den røde udgave udgået. Og i den sammenhæng har min mor rent faktisk lige være til et kosmetik outlet, hvor hun fandt denne. God bless her! Nu kan jeg dufte til lidt længere endnu.

I've used two perfumes of this "Delicious" collection by DKNY, the green and red one. And I think they smell so good, but unfortunately the red one is no longer in stock. In that case my mom had just been to an outlet with cosmetics and then she found this one. God bless her! Now I'm capable of enjoying it a little longer than I expected.

3 comments:

  1. Den ser rigtig godt ud!

    Kig gerne forbi, knus
    http://ellenhojlund.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Også en af mine store favoritter! og hvor er du bare heldig!


    Knus
    www.rikkesunds.dk

    Jeg har en konkurrence kørende på bloggen, hvor man kan vinde lidt pænt til hjemmet!

    ReplyDelete