24.7.13

The Blue Planet


Her den anden dag var min veninde og jeg på "Den Blå Planet" i Kastrup lige ved lufthavnen. Det var faktisk en fødselsdagsgave til mig, men ingen af os har haft tid før nu. Men vi tog altså dertil, og det var ret fascinerende, selvom at vi begge havde forventet lige en tand mere, end hvad der var, da vi var færdige derinde efter en time. Udover det tog jeg naturligvis mit kamera med og tog en masse smukke billeder, hvor dette er en håndfuld af de bedste. Beklager at der ikke er flere billeder med hajerne, men de var sindsygt svære at tage billeder af, da de bare bevæger sig sindsygt hurtigt. Dermed får I bare et af de bedste af dem, som egentlig ikke var særlig godt. 

Here the other day I went to "The Blue Planet" in Kastrup near Copenhagen with one of my girlfriends. She actually gave it to me for my birthday but she or neither me have gotten any time before now. But we got there and it was exciting, even though we expected that it was a little bit bigger, cause we finished looking at it all within an hour. However I brought my camera with me and got a lot of amazing pictures and this is a handful of the best. I'm sorry that there is not more pictures of the sharks, but the pictures were not that good, as the sharks moved like really fast and were almost impossible to catch.

7 comments:

  1. Super fine billeder! :')

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Dejlige billeder!

    jeg afholder en lille Giveaway
    Håber du har lyst til at deltage.

    -http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    ReplyDelete
  3. Really nice photos of the fish!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    ReplyDelete
  4. amazing photos, love these colors!! xoxo

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. oh this place looks amazing!:) beautiful photos!♥

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  6. awesome! <3 i love it, darling.

    xoxoxo
    HOLYKATTA

    ReplyDelete
  7. Det er nogle rigtig flotte billeder du har tager :-)

    Kig gerne forbi min blog: www.voresboble.dk
    /Amalie.

    ReplyDelete