21.7.13

Crete outfit #3


Jeg håber, I nyder vejret lige så meget, som jeg gør! Vejret lige pt. i Danmark er bare skønt (for en gangs skyld) og jeg udnytter hver eneste mulighed for at sidde udenfor. Lige nu skal jeg over til min mormor og morfar til frokost med min familie. Det bliver hyggeligt, som altid :-)

I hope you're enjoying the wetter just as much as I am! In Denmark the wetter is wonderful (for a change) and I take every change to sit outside. Right now I'm actually heading to my grandpa and grandma for lunch with my family. Nice as always I bet :-)

Ballerinas: Bilka and jumpsuit: Saint Tropez

15 comments:

  1. Eeej en fin buksedragt - ville ikke have noget imod at eje den! :)

    Kom lige din blog, den er super fin!
    Håber du vil kigge forbi min!

    Tusind knus,

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4168179 <3

    ReplyDelete
  2. so cute!! :3
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Super sød og inspirerende blog du har dig! Jeg tænkte på om du havde lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis det lyster :))

    Knus Monique
    moniquemaries.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Very beautiful outfit ;) Amazing!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jumpsuiten er da noget så fin - vild med printet :)

    ReplyDelete
  6. Heyy.
    Super sød og inspirerende blog du har dig. Vi kunne måske følges? Smid en kommentar på min blog, hvis det har interesse!

    http://erica-schou.blogspot.dk/

    Og forresten har jeg en giveaway i gang, deltag hvis det lyster!

    ReplyDelete
  7. Hvor er det bare en yndg jumpsuit! og hold da op nogle lækre brune stænger du har! gid det var mine ;)

    ReplyDelete
  8. Giv mig din farve!

    mixedbows.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Beautiful romper and I really love your hair,looks so shiny and healthy!
    xx

    www.styleofozoz.com

    ReplyDelete
  10. Rigtig fin jumpsuit!!! :)
    Og fine billeder :D

    ReplyDelete
  11. Lækkert og sommerligt outfit :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete