19.6.13

Put a cap on


Disse billeder er faktisk fra den dag mit tidligere indlæg bestod af, så der er ikke noget vildt overraskende der. Jeg synes bare ikke, I skulle blive snydt for billederne, haha mega ego yes. Ikke desto mindre håber jeg, at I kan lide dem, da de ikke er redigeret på samme måde, som de andre billeder fra den dag af. 
En anden ting jeg også lige vil dele med jer er, at jeg skal hjem til min mormor og morfar i dag, hvilket jeg glæder mig til. Jeg kommer til frokosten, og det kommer naturligvis til at være hyggeligt som altid. Hvad skal I lave?

These pictures are actually from the day my previous post was from, so nothing surprisingly new. I just thought that you shouldn't be missing them, mega ego haha. However I hope you enjoy them though, as they're not edited in the same way as the other pictures from that day. 
Another thing I want to share with you is that I'm going to visit my grandparents today, which I'm so excited about. I'm gonna be there for lunch and it's going to be cosy as allways. So what are you up to?

6 comments:

  1. Love the black and white effect! Its alwys heartwarming to meet my grandparents (: lovely blog!
    Do check out my international giveaway to win Sleek limited edition oalette and Ecotools brush set!
    xx
    TiTi's Corner!

    ReplyDelete
  2. you look great hun ! the cap gives that especial touch ! <3

    please, if you have time, check out my new outfit post : http://thefrench-fries.blogspot.pt/2013/06/white-dress-xxl-green-jacket-and.html

    much love,
    carolina.

    ReplyDelete
  3. Det er nogle rigtig fede billeder, er vild med dem :-D

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oooh, love these cool photos and your edgy hat! You're so pretty girl!

    ReplyDelete