13.6.13

New in


Her den anden dag tog jeg ind til byen med to af mine rigte gode veninder fra gymnasiet af. Det var rigtig hygge, og rent faktisk fandt jeg en ny butik, som jeg ikke har set før ved navn "Moss Copenhagen". Jeg var helt vild med det hele, da tøjet både var minimalistisk men stilrigt. Jeg købte dog ingenting derinde, da jeg sparer op til min ferie. Men I skulle virkelig overveje at kigge forbi deres webside: Moss Copenhagen.
Ikke desto mindre kom jeg ikke tomhændet hjem, da jeg købte denne sorte top hvorpå der står "Hate is not all what love is about", og netter hvorpå der står "Mix it up!" Er en sucker for fede slogans, så det var lige mig. Inklusivt at jeg trænger til noget, som ikke er så farverigt til min garderobe, så det var bare win win.

Here the other day I went to town with two of my very good friends from the gymnasium. We had a good time and I discovered a new fab shop called "Moss Copenhagen". I was really impressed and I loved the clothes which was both minimalistic and stylish. However I didn't buy anything as I'm saving up for my holiday. But you should check out the website of the shop: Moss Copenhagen.
Nevertheless I did buy something, the black top which says "Hate is not all what love is about" and the bag too which says "Mix it up!" Love things with slogans and I've been looking for something not so colorful for my wardrobe as well as I've so many colors in it, so it was a win win situation.

Both the top and bag are from Monki

13 comments:

  1. Love these! I'm in total need of a little black dress too!
    xx

    pearldayz.blogspot.in

    ReplyDelete
  2. This is a nice look! I really like it!!
    I follow you on bloglovin, follower 32 that's me ;)
    Would be great if you follow back so we can stay in touch?
    Maybe we can also like each other FB page?
    What do you think?
    Love, Lima xoxo

    www.limaswardrobe.com

    ReplyDelete
  3. Ej hvor er den fed! Elsker kjolen! :)

    silleagerskov.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I like that top, super cute graphics!

    http://heydahye.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. love the bag girl!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. I like that top :)
    Your blog is great, would you like to follow each other? Let me know :) xx

    http://a-secret-romance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. monki! i love this brand too :D


    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. aw love it!!
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. I really like this original dress
    kisses
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  10. i like it lovely post
    very nice blog im following you
    SadeeStyle While you’re visiting, follow along so we can keep in touch!

    ReplyDelete
  11. great things! xoxo

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Rigtig fine items!

    knus
    mariapicadkai.blogspot.dk

    ReplyDelete