25.6.13

Dedicated to Michael Jackson


Yeah jeg er en stor fan af the king of pop, Michael Jackson. Og da det i dag er 4 år siden han gik bort, har jeg valgt at ære ham, ved at bære denne T-shirt. Jeg elsker hans musik, den måde han performede på, og den måde han var på. Altså ikke fordi jeg kendte ham, men lad mig bare sige, at jeg har set en masse dokumentarfilm om ham. Dengang var han en kæmpe inspiration for mange, og det er han stadig, da han virkelig elskede, det han lavede. Nogle gange sidder jeg rent faktisk og ser nogle af hans liveoptrædener, da jeg har en dvd med dem (jep jeg sagde jeg var en stor fan) og de giver mig sådan en god følelse. Hans udstråling og entusiasme smitter noget så grusomt, og han vil forblive mit idol.

Yeah I'm a big fan of the king of pop also known as Michael Jackson. And in order to honor him on his 4th year anniversary of death I decided to wear this T-shirt. I love his music, the way he performed and the way he was, well not because I knew him but let me just say that I've watched plenty of documentaries. Back then he was a huge inspiration to so many and he still is, because he loved what he was doing. Sometimes I actually sit and watch his live performances as I've a dvd of him (yeah I'm a really big fan) and they make me so happy. His charisma and enthusiasm infect me big time, and he will stay as my idol. 

T-shirt: Bought in the USA. Shorts: Gina Tricot. Sneakers: Jette Friis. Skull bracelet: Made by myself. Flower ring: Pandora. Diamand ring: Skagen. Asymetric ring: Gina Tricot. Ear cuff: Aveny. Sun glasses: H&M

12 comments:

  1. the earcuff is just perfect!:) lovely outfit! I'm your new fan on google circles (petra lorietta) ;) do you want to follow each other on bloglovin too? if yes, just let me know♥

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  2. Elsker dit outfit, så fint!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Søde sneakers :-D Tænkte på om du evt. har lyst til at følges?

    Knus Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super fint outfit, og fede billeder! :-)

    Det ville hjælpe mig utrolig meget hvis du lige ville give din mening til kende, inde på mit seneste indlæg. Jeg står nemlig i et dilemma! :-)

    Knus
    emmavanghoest.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Wow... perfect post... love the pics... amazing shorts :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Haha :) Hvor sejt :)

    Deltag gerne i min giveaway om en Essie neglelak: http://www.karina-blog.dk/giveaway/

    ReplyDelete
  7. Super cool outfit! :)

    Knus<3
    www.adicters.blogspot.dk

    ReplyDelete
  8. such a cool look!! i loveeeeee those shorts!! the distress and the color are just so awesome :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jeg elsker dit look og dine billeder, nice! ;-)
    Jeg var også en stor fan af Michael og jeg synes det er fantastisk at du ærer ham på den måde.

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. My beautiful girl you look amazing. I adore you Michael Jackson t-shirt.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete