22.5.13

Take a dirty picture


Jeg kunne virkelig ikke stå for denne T-shirt, da jeg fik øje på den, da jeg gik forbi Vero Moda her i går. Der var simpelthen ingen tvivl, den var så meget mig. Især da det er et kamera, og jeg virkelig godt kan lide at tage billeder og alt det der. Også har jeg bare en svaghed for cool T-shirts, jeg kan simpelthen ikke få nok af dem :-) I vil se et outfit med den meget snart!

I couldn't stand this T-shirt as I walked by it in Vero Moda - there was no doubt, it's totally me. Especially because it's a camera, and I really love taking photos and all that. Second of all am I a sucker for cool T-shirts and I just can't get enough of them, hehe :-) You will see an outfit with this T-shirt very soon!

REMEMBER TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
Katrinelionett

The T-shirt is from Vero Moda

6 comments:

  1. haha great post & shirt !

    Maybe we follow each other ?!
    Let me know :-)

    www.YulieKendra.com

    ReplyDelete
  2. Mega fed T-shirt! Også en jeg kunne finde på at købe selv!

    Kunne du tænke dig at følges på bloglovin?
    http://www.bloglovin.com/blog/7742029
    theoutsiders.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  3. give me this shirt! So lovely xjes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. ahhh, oh my goodness, it's AMAZING. Lovely post, hun. If you get a moment, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ooh that tee is so cute! love it :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Den er virkelig fed! - behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete