19.5.13

Snake print


De sidste par dage har simpelthen været så skønne! I fredags spise jeg brunch på en café med pigerne fra klassen, og om aftenen var der fest på gymnasiet. Lørdag var jeg til træning, og tog bagefter ind til byen for at mødes med en dejlig veninde. Det var så hyggeligt, da vi besluttede os for at købe en lækker smoothie og sandwich hver for så at sætte os ud i den skønne sol. Herefter tog vi så i biografen og så "The Great Gatsby" og wow den var god, men en smule speciel. Den var virkelig one of a kind. Sidst men ikke mindst så spiste jeg igen brunch hjemme hos mig selv i dag med to af mine rigtig gode veninder, og i morgen er det min søsters fødselsdag. Intet kan blive meget bedre :-)

These past days have been delightful! Friday I was at a café eating brunch with the girls from class and at the evening there was party at my gymnasium. Saturday I trained and headed to town with my dearest friend. It was so cosy as we bought some delicious smoothies and sandwiches and went out to sit in the warm sun. Afterwards we went to the cinema and watched "The Great Gatsby" and wow, it was good, but special. One of a kind I can tell ya. Last but not least I ate brunch again at my house with two of my very good friends today, and tomorrow it's my sister's birthday anything couldn't get any better :-)

REMEMBER TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
Katrinelionett

Sweater: H&M. Shirt: H&M. Shorts: H&M. Shoes: Bianco. Ear ring: Gina Tricot

6 comments:

  1. Det lyder som om, at du udnytter den forlængede weekend optimalt! :)
    Og hvor er de fine de shorts!

    ReplyDelete
  2. sooo cute! i love love love your shorts!! such a lovely look ;)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. you so perfect babe! XJes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Rigtig flot outfit!
    Godt sat sammen :)

    ReplyDelete
  5. Jeg er helt vild med dette outfit!

    ReplyDelete