6.5.13

Sister rings



Dette er disse ringe jeg købte til både min søster og mig selv i hendes konfirmationsgave. Grunden til at jeg også har købt en til mig selv er, at jeg ville dele (endnu) en ting med min søster, som et symbol for vores søskendeskab. Jeg tænkte, at med disse ringe ville vi blive bundet til hinanden, endnu mere and vi allerede er. Jeg ved godt, at det bare en materiel ting, men jeg synes altså, at idéen er fin. Jeg synes i hvert fald, at det er en rar tanke, at min søster og jeg går rundt med den samme ring, som symbol for vores gode fællesskab. 

These are the rings I bought for both my sister and I as a confirmation present. The reason why I've bought one for myself too is that I wanted to share (another) thing with her as a symbol for our sisterhood. I thought that it could be nice, that with these identical rings we could be bounded to each other even more than we already are. I know it's just a material thing but however I think the idea is good. Now I can look at it and be reminded of her and our fantastic unity. And the fact that she has the same ring is quite nice.

REMEMBER TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
KatrineLionett

The rings are bought in Pandora

12 comments:

  1. hi! desde el primer comentario que te he dejado, te empecé a seguir! compruebalo! Beso

    http://lauracabana.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Rigtig fin idé :-)
    Har selv købt en halskæde med lovetags, hvor både mig og min søsters navn står i! Selvom det er materielt, synes jeg det er så smuk en tanke.

    ReplyDelete
  3. Åh en sød idé! Blev hun ikke rigtig glad?

    Knus <3
    rikke / www.rikkesunds.dk

    Kig gerne forbi, jeg har også en konkurrence kørende!

    ReplyDelete
  4. thanks darling for your sweet comment on my blog! following you!
    xxxxxxxxx
    wwww.lachicadelcuarto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Those rings are so beautiful. ♥

    ReplyDelete
  6. That's such a sweet idea! Rings look really lovely! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. love this rings and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Love the padora rings.
    http://beautify.tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete