12.5.13

Birthday party presents


I går holdte jeg min 17 års med en fest med venner fra skolen, folkeskolen og karaten af, og wow det var sjovt. Alle var glade - og det var jeg skam også, og aftenen forblev bare uforglemmelig :-D Også har mine gæster købt de mest flotteste gaver til mig! Det her er bare en håndfuld af dem alle sammen. Det jeg virkelig godt kan lide ved, at folk køber materielle ting til mig, er at de køber noget, jeg måske ikke ville have købt som førstevalg. Men alligevel så blev det til noget, jeg virkelig godt kan lide, I love it :-)

Yesterday I was celebrating my 17th birthday with a party with some mixed friends of mine, and wow it was so much fun. Everybody was happy - so was I and the evening was just unforgettable :-D And my guests gave me some beyond gorgeous presents! This is just a handful of them. What I really like about the presents is that, my friends have bought something I perhaps wouldn't have chosen in the first place, but they turned out to be something I really adored. I love it :-)

Dress: Only. Creme top: H&M. Shorts: H&M. Gold necklace: H&M. Diamond necklace: Gina Tricot. Owl necklace: Unknown

10 comments:

  1. Tillykke!
    det lyder som en hyggelig aften, super fede gaver :)

    knus
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. thank you for your commen :) great presents, I adore the necklace!
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Thank you so much for your comment <3<3<3
    Great presents!

    xx

    ReplyDelete
  4. Sikke en høst ;)
    Er helt vild med kjolen!

    ReplyDelete
  5. Happy bdayyy sweety!So lovely xjes
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Virkelig fede gaver!! og super lækker blog du har! :O

    kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk<3

    ReplyDelete
  7. Tillykke :) Det lyder vildt hyggeligt, og det er da godt nok nogle lækre ting du har fået samlet sammen :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    ReplyDelete
  8. Tillykke! :-) Sikke fine gaver du har fået dig!

    ReplyDelete
  9. aww you've received beautiful presents :) belated happy birthday!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete