22.4.13

Power to the flower


Grunden(e) til at der har været så stille her på bloggen er egentlig meget simpel; skole og karate. Jeg har simpelthen haft så travlt med AT-uge, træning, aftaler, et stævne osv. Det er rent faktisk rimeligt heldigt, at jeg har tid til at lave dette indlæg. Men da der er gået seks dage, siden jeg sidst postede noget, synes jeg, at det var tid. Og da været i Danmark lige pludseligt rent faktisk er blevet godt, tænkte jeg, at jeg ville style et kick ass forårsoutfit med mine nye blomstrede bukser. Håber I kan lide det :-)

The reason(s) why it has been so quite in here on the blog is simple; school and karate. I've been so busy with feature week, training, appointments, a competition etc. And it's actually a bit lucky that I've time for this post, but since it's six days ago I've been posting anything in here I thought it was time. So in the case that the wetter in Denmark has turned really good (15 degrees uhhh) I thought I'd style a kick ass spring outfit as well with my new floral pants. I hope you'll enjoy :-)

Blazer: H&M. Floral pants: H&M. Shoes: Deichman. Bracelet: Bought on Crete. Belt: Companys. Watch: DKNY

6 comments:

  1. Den blazer er virkelig god sammen med de bukser! :)

    ReplyDelete
  2. Love the outfit! It's springy but bright enough that it will get you noticed... so pretty!
    Thank you for the sweet sweet comment you made on my blog... following you now!
    xo
    http://withlov32012.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Virkelig fedt outfit! :) Elsker bukserne:)

    catchthenight.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fedt outfit!

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  5. It's beautiful outfit i love it so much .......!

    ReplyDelete