27.4.13

My sister's confirmation


Er hun ikke bare smuk? Wow, min søster så helt fantastisk ud i går. Det var sådan en god dag, hvilket min søster uden tvivl kan give mig ret i. Maden var vanvittig lækker, folk var glade, min søs fik en masse gode gaver og der var dans og kortspil. Alt i alt var det en fantastisk dag, aften og nat :-) Hvis der  også var nogle af jer, der var til konfirmation i går, håber jeg, at I også havde en god dag.
Det næste indlæg vil indholde mit outfit fra i går, så stay tuned!

Isn't she beautiful? Wow, she look stunning yesterday I can tell ya. And it was such a good day which my sis can agree with. The food was beyond delicious, people were happy, she got lots of nice presents and there was dance and card playing. All in all it was a fantastic day, evening and night :-) If any of you were joining a confirmation as well I hope you had a lovely day.
The next post will contain the outfit I wore, so stay tuned!

12 comments:

  1. she's so cute, great photos!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er det nogle dejlige billeder, og hvor ser hun glad og lykkelig ud!
    Og kjolen er virkelig flot! Jeg er helt vild den knælange længde! Det var desværre slet ikke at finde da jeg blev konfirmeret for 11 år siden :)

    Tillykke med hende!

    ReplyDelete
  3. Åh, hun ser helt fantastisk ud, tillykke til hende! :)

    Tusinde tak for kommentaren på min blog, den gjorde mig glad. Du har godt nok også en rigtig fin blog!

    planetenjulia.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Hvor er hun fin :)
    Håber du snart kigger forbi igen søde. Knus Amalie
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. det er nogle virkelig skønne billeder

    det ser ud som om hun havde en god dag :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  6. Ej hvor er det nogle gode billeder du har fået taget af hende ! :)
    Og hvor er hun dog smuk

    ReplyDelete
  7. Hold da op hvor er hun smuk! Og sikke en fantastisk kjole!!

    Kh Emma
    http://ohmygown.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. She is a beautiful girl and her loveliness shines through the pictures. Great dress too :)

    -thebeautybeastblog.com xx

    ReplyDelete
  9. Beautiful photos <3

    Besos!
    www.mariarubioblog.com

    ReplyDelete
  10. Какая улыбчивая красотка! платьице дивное)

    Хорошего дня!
    Захаживай))
    4-TRENDY.COM

    ReplyDelete
  11. I love this firok it's cool i want to buy this for my sweetheart
    ... xoxo

    ReplyDelete