29.4.13

A walk along the beach


Dette var hvad jeg havde på til min søsters konfirmation. Jeg har rent faktisk købt kjolen af en af mine veninder, da hun ikke ville have den mere. Crazy lady ;-) Jeg synes altså, at kjolen er helt fantastisk! Jeg kan virkelig godt lide, at den asymmetrisk med en kort længde foran og lang bagved. Og så stylede jeg mit hår på en lidt mere anderledes måde, da jeg både ville have det nede, men væk fra ansigtet. Enjoy.

This was what I wore at my sisters confirmation. I actually bought the dress from one of my girlfriend's as she didn't wanted to keep it. Crazy lady ;-) I think the dress is amazing! I really like the asymmetric part of it with the short length in the front and the long length in the back. Then I styled my hair in a very unusual way in order to both keep it down but away from my face. Enjoy.

Dress: Vero Moda. Heels: Jette Friis. Ear rings: A gift

5 comments:

  1. Kjolen er super flot til dig :)

    ReplyDelete
  2. Hvor er det nogle smukke billeder! Og kjolen og dens snit er fantastisk - Ligesom dit hår!

    ReplyDelete
  3. wow your hair is amazing. SHall we follow? let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Pretty pictures. Where is this beach? I'd love it if you dropped by to my blog and if you like it maybe we could follow each other??
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    ReplyDelete