27.3.13

New sun glasses


Jeg har lige købt disse solbriller i går, og jeg synes de er så cool. Det bedste ved dem er, at det er reflektionsglas, så jeg kan altså se på folk uden, at de ligger mærke til det ;-) Hæhæ. Også fik jeg mig da også lige et haircut, da jeg havde slidte spidser, så lækkert altid at være til frisøren! Ellers vil jeg vise jer resten af mit outfit her en af de næste par dage så stay tuned. Men nu skal jeg altså videre hjem til en af mine veninder, hvor vi skal hygge med hjemmelavet pizza. Hav det godt!

I just bought these sun glasses yesterday and I really think that they're awesome. The best part of the them is definitely the reflection, I kinda like the thought of that I can look at people without they're noticing ;-) Hehe. However I'll show you the rest of the outfit within a few days so stay tuned. Now I'm  heading off to a friend of mine to make some home made pizza. Take care!

The sun glasses are from H&M

5 comments:

  1. hey there u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. :) maybe we can follow eachother on lookbook and facebook too..

    ReplyDelete
  2. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://teleteskariotakis.gr
    kariotakis.gr
    very nice!!! thanks for sharing

    ReplyDelete
  3. your sunglasses are amazing :)

    and unfortunately i don't have bloglovin :( and what does it mean that GFC will go down?

    xx Molly

    ReplyDelete