6.3.13

Ear cuff

Dette er den ear cuff jeg selv lavede, bare i aktion. Og jeg har rent faktisk et mere DIY projekt i ærmerne, da der på fredag er maskebal på mit gymnasium. I den anledning har jeg besluttet mig for at lave min egen maske. Jeg er begyndt med den, men den er langt fra færdig. Dog regner jeg med at vise jer det færdige resultatet :-)

This is the ear cuff I made by my self in action. And I actually have one more DIY project going on as I'm on friday will be going to masked ball at my gymnasium. In that case I've decided to make my own mask and I'm already started but not yet done. However I plan to show you the finish :-)

Shirt: Bilka. Ear cuff: Made by me. Ear rings: A gift

3 comments:

  1. Thanks for following me. I've now followed you back.

    vivianista.com

    ReplyDelete
  2. I love this cuff, following you now.

    Maybe we can follow each other?

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. What an incredible piece! I'm loving your ear cuff so much!

    http://sensiblestylista.blogspot.com
    Twitter: Sensiblestylist

    ReplyDelete