19.3.13

Another girl


For tredje gang denne vinter (og ikke mindst forår) sner det... Tror du, jeg er træt af det? JA! Hvor fanden er den sol henne? Jeg håber inderligt, at vi har fået sådan en forfærdelig vinter, fordi at vi går en vidunderlig sommer i møde. Tjo, man kan jo altid håbe ikke :-)
Btw håber I kan lide mit outfit - jeg har ikke haft min hat på i virkelig lang tid, da jeg synes, det virker mærkeligt, at have den på i skole, når det er vinter. Så da det blev weekend, tillod jeg mig at tage den på igen, da vi fik gæster. Synes virkelig, at en hat giver et virkelig fedt touch. 

For the third time this winter (and spring) it's snowing in Denmark... Do you think I'm tired of it? YES! Omg where is the frigging sun? I really hope so that we're having such a hard winter because we'll get a really nice summer. Well, you can always hope :-) 
Btw I hope you like the look - I haven't worn my hat in such a long time, because I think it's weird wearing it in school when it's winter. So as it turned weekend and we were expecting guests I had the option to where it again. I really think that a hat is such a nice touch to an outfit. 

T-shirt: Zara. Maxi skirt: Vero Moda. Hat: Bought on Crete. Shoes: Bought in Prague. Bracelet: A gift. Ear rings: H&M

4 comments:

  1. Hejsa.
    Da du tidligere har kommenteret på min blog ville jeg lige gøre dig opmærksom på en konkurrence jeg har kørende ligenu. Hvis du ikke er interesseret sletter du selvfølgelig bare denne kommentar igen.

    KONKURRENCE! : Vind et gavekort på 250,- til footway
    http://blondis.dk/?p=214

    Knus.
    WWW.BLONDIS.DK

    ReplyDelete
  2. Fedt outfit - kan godt lide hatten :-)
    Følger dig via bloglovin nu, håber du vil følge tilbage :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! :-)
      Vil rigtig gerne følge tilbage, men kan ikke se linke til din blog.
      Hvis du gør den synlig, så skriv gerne tilbage <3

      Delete
    2. Linke til mig blog? Altså i min kommentar, eller på bloggen? :-)

      Min blog hedder When Wonders Collide, og nede i bunde er der et link til bloglovin :-)

      Delete