21.2.13

Trefoil

Jeg har brugt nogle af mine feriedage på at være sammen med to af mine rigtige gode veninder fra gymnasiet af. Jeg har i lang tid godt kunne tænke mig at tage billeder af dem, så dette var den perfekte mulighed. Og se hvad der kom ud af det! De er simpelthen så elskelige, sjove, dejlige og ikke mindst åndsvage, og jeg elsker dem for det. Jeg elsker virkelig at tilbringe min tid med dem. En sjov og lidt mærkelig ting er, at det der bragte os sammen var mad. Haha vi elsker alle mad! 
Btw om et par dage regner jeg med, at I vil få et indlæg med, hvad jeg havde på denne dag.

I spend a few days with two of my very good friends from the gymnasium, and I've wanted to take some pictures of them in such a long time, and then we finally did it. And look at the out come! They're so lovable, funny, cute and ridicolous and I love them for it. I absolutely love spending time with them. It's kinda odd but funny but the common thing which brought us together was food. Haha we all love food!  
Btw in a few days there will come a post with what I wore this day here. 

7 comments:

  1. and i can tell the friendship in your eyes and smiles ;-)



    www.phioxee.com

    ReplyDelete
  2. Lovely look! Great pictures!
    Wanna follow each other? Let me know!

    xx
    Nati
    4-trendy.com

    ReplyDelete
  3. Such a lovely photos! they transmit happiness :)

    XOXO
    http://wildhearttts.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  4. These are such fun pictures! Great post! Love your blog!!

    If you get a sec, please check out my latest post. I would love to read your feedback.

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. lovely photos!!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  6. Your pictures are really wonderful!

    Tanja

    www.modelovers.com

    ReplyDelete
  7. sikken nogen skønne billeder, der er ikke noget bedre end
    fjollede billeder med sine veninder :D

    Har en lækker giveaway igang om den smukkeste Katja Jaeger ring
    Kig endelig forbi bloggen: http://www.nanapankalla.dk/2013/02/giveaway-katja-jaeger-grafik-ring.html

    / Nana

    ReplyDelete