18.2.13

Konya in Turkey

Jeg havde sådan set tænkt mig at vise jer nogle af de billeder jeg tog i Konya, i Tyrkiet. Så here we go. Den første dag vi ankom, fik vi nemlig noget tid til at gå rundt og kigge på byen, for at få et indtryk af den samt også for at få et kig ind til en helt anden kultur. Det var vildt interessant. Og som I kan se, så er der 3 billeder fra sportshallen af, hehe og hvis nogle af jer skulle være i tvivl så ja, så er det mig på billedet :-) Håber I kan lide dem!

I had in mind to show you some of the pictures I took from Konya, in Turkey I. So here we go. The first day we arrived we had some time to look around the city, so we could get an impression of the city and the culture as well. It was actually quite interesting. And as you can see there is 3 pictures from the sports centre where the competition was located, hehe and if any of you wonder it's me on the picture :-) I hope you like them!

4 comments:

  1. Fede billeder! Jeg har aldrig været der, men jeg vil vildt gerne til Tyrkiet engang :)

    ReplyDelete
  2. Det er nogle skønne billeder! Jeg kan pludselig mærke, at jeg trænger til at komme lidt på ferie! :-) He.

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    ReplyDelete
  3. nice pictures!!
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. fede billeder! elsker det første!
    tusind tak for kommentaren på min blog, den var rigtig sød! <3
    hilsen broccolipippi.blogspot.com

    ReplyDelete