16.2.13

Just smile

I dag spiste jeg brunch med to af mine bedste veninder. Vi ankom til caféen kl. 12:00 og gik igen kl. 16:00, haha der var sgu dømt pigesnak for the win ;-) Bagefter gik vi rundt og kiggede på butikker, og egentlig bare nød byen og hinandens selvskab.
Og omsider er det blevet vinterferie, fuck yeah! Det er simpelthen mildest talt fantastisk. Nu kan jeg sove længe, være sammen med venner og familien og i det hele taget lave alt det, jeg ikke nå til hverdag. Hvad skal I bruge jeres feriedage på? :-)

Today I ate brunch with two of my very best girlfriends. We arrived at the café at 12 o'clock and left at 16 o'clock, haha yeah it was girl talk for the win ;-) Then we chilled around and went looking in the shops, and just enjoyed the city and each others company. 
Another thing is that the winter holiday has finally arrived, fuck yeah! It's so amazing, I can get some more sleep, chill with friends and family and do all the stuff I can't do on ordinary days. So what are you supposed to do these up coming says? :-)

Skirt: Vero Moda. Jeans: Zara. Belt: H&M. Ear rings: H&M. Shoes: Bianco. Blue/silver ring: Georg Jensen. Diamand/silver ring: Skagen. Beetle ring: Dyberg Kern. Bag: Købt på strøget i random læderbiks. Bracelet and charms: Pandora.

17 comments:

  1. Hey vil du ikke være fast læser på min blog, den er meget ny og jeg starter helt på Mandag http://damageddiamond.blogspot.dk/ <3

    ReplyDelete
  2. Vildt lækkert outfit <3
    Knus Frederikke /
    www.obfashioned.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Skønt outfit! Desuden vildt fedt at du tør kaste dig ud i lidt mere vovede mønstre i form af den lækre skjorte! :-)

    http://mettemariemose.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. det er da et super flot outfit, rigtig fin skjorte :-)

    Knus Laura Holm

    ReplyDelete
  5. Lækre billeder! Og hvor ser du skøn ud - er helt vild med skjorten!
    Min ferie er så småt ved at være slut, men det er bare lækkert med noget ferie!:)

    Knus josephinelinneberg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. rigtig fin outfit! Elsker skjorten! den er virkelig pæn :D

    tjek gerne min blog ud :*
    http://kom-se.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvis du har lyst kunne vi også følges :D

      Delete
  7. Your floral blouse is really pretty! xx

    I followed your blog, Follow back :)]

    http://bahbohh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hej Katrine!
    Tak for kommentaren på min blog, den var rigtig sød! Og jeg har planlagt et London indlæg til på mandag kl 10 hvis det er noget som kan friste? ;)
    Jeg synes det er et rigtig fint out, kan rigtig godt lidt din blomster skjorte :D

    ReplyDelete
  9. Total forvirrig, kunne ikke finde ud af hvor din fine fine skjorte var fra, nu har skrevet skirt i stedet for shirt ;)
    Any who er det et virkelig fint outfit, er helt forelsket i skjorten, den måtte gerne bo hos mig :)

    ReplyDelete
  10. Hejsa Katrine!

    Du har skrevet en kommentar på min blog med hensyn til, hvordan man udgiver indlæg. Har selv bøvlet med det længe, indtil at det gik op for mig, at jeg altid trykkede "gem". Det skal man nemlig ikke man skal trykke på udgiv, altså efter at man har valgt klokkeslæt og dato. Måske det er det samme problem du har?

    Kram Naja/ najaolesen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super skønt outfit - du gør det virkelig godt. :-)

    ReplyDelete
  12. Sinsyg, sindsyg, sindsygt flot outfit jeg er helt forelsket i det! Det er simplet hen så fedt! Jeg er også helt vild med dine andre indlæg, ja altså generelt bare bloggen er rigtig god! Kunne du ikke tænke dig at tjekke min blog ud og muligvis blive fast læser? Det ville være super rart og jeg ville sætte stor pris på det! Bare smid en kommentar på mit seneste indlæg, hvis du vil :)

    amalienl.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. EJ blev simpelthen så glad, da jeg læste din kommentar, tak! :-)
      Jeg ville super gerne komme forbi din blog, men du har gjort således, at jeg ikke kan se den?
      Så snart du har fundet ud af noget, er jeg på!

      Delete
  13. Nøj, en fin skjorte! Den gør mig helt glad :)

    ReplyDelete
  14. du gør mig helt glad <3 din hemmelige beundrer (er klog, de kalder mig ATU-barn ude i byen...) Spændende...

    ReplyDelete
  15. Great post, love this shirt.

    www.insomeoneseyes.blogspot.com

    ReplyDelete