27.2.13

DIY


Har næsten lige været en tur i Pandoru Hobby Butik for at købe nogle nye perler, snor og andre DIY smykker som fx nogle nitter. For elsker virkelig at være kreativ og bruge mine hænder, og DIY smykkeprojekter er en af de store passioner. Derfor endte jeg med at lave disse to ear cuffs, tre knyttearmbånd til nogle af mine veninder og den sidste på billedet til mig selv. Jeg synes selv, den blev ret fin, og har da også luftet den lidt i skolen.
Laver nogle af jer også DIY projekter på den ene eller den anden måde? :-)

I just went to Pandoru Hobby Butik to buy some new pearls, string and other kinds of DIY jewelries as e.g. some studs. Because I really love being creative and DIY jewelry is a big passion of mine. Therefore I ended up making two ear cuffs, three bracelets for some of my friends and the one to myself shown on the picture. I think it became really pretty and I've already worn it in school. 
So do any of you do any DIY projects in any kind? :-)

5 comments:

  1. Love the bracelet, looks really nice! :)
    I'm your newest follower darling!
    Would love if you could check out my blog and follow me back dear!
    Kisses from Spain!

    Not a Fashion Affair

    ReplyDelete
  2. Smukt armbånd!

    kig forbi
    hejcirkeline.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. I really enjoy your creaitvity

    ReplyDelete
  4. ooh i loveeee the bracelet!! so cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Det er nogle meget smukke og fine smykker!

    ReplyDelete