5.1.13

New shoes

Hey dejlige mennesker! Jeg ved godt, at det er nogle dage siden, at det har været nytårsaften, men jeg håber I havde en dejlig aften og nat. Det havde jeg i hvertfald. Hvad med jer? Hvad lavede I?
Også er har jeg været på januar udsalg... hvilket resulterede i, at jeg købte disse fantastiske sko. Jeg har kigget på disse ankel støvler i så æang tid, og da der var et special tilbud; 2 sko for 1 pris slog jeg til. Også fik jeg disse loafers med i købet. Jeg er så glad for købet, og jeg garanterer jer, at I helt sikkert vil se meget til dem fra nu af :-)

Hey lovely people! I know it has been some days ago since new year's eve, but I hope you all had a fantastic evening and night. I can tell ya I had indeed. What about you?
Well, and then I've been on january sale... which means that I bought these amazing shoes. I've been looking for those ankle boots for such a long time, and when there was a special offer; 2 shoes for 1's price I finally bought them and those pretty loafers too. I'm so happy. I promise you'll see them so many times from now on :-)

The shoes are bought in Bianco

4 comments:

  1. I love both pairs of shoes! I am looking exactly for pairs like this since I need slippers and ankle boots! I especially love the slippers. x


    Fashion Landscape

    ReplyDelete
  2. Årh hvor lækkert, altid dejligt med gode tilbud! :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Jeg ønsker mig sådan et par loafers og dette par - Uha de er fine :)

    ReplyDelete
  4. Rigtig fine sko :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete