17.1.13

God bless America... and my sister




Dette er min smukke lillesøster, og da hun spurgte, om jeg ville tage nogle billeder af hende, var jeg på. Således fik jeg denne helt fantastiske idé med, at vi kunne bruge hendes sengetæppe som baggrund (jep kreativt var :-D). Derfor hang vi sengetæppet på døren, som egentlig virkede ret godt. Jeg synes, at billederne vi endte med, blev ret gode. Det er selfølgelig også nemt, når modellen i forvejen er smuk, og ved hvad hun laver. Jeg håber I kan lide billederne!

This is my pretty little sister, and when she asked me if could take some pictures of her, I was on. Then I got this amazing idea that we could use her bedspread as background (yeah creatively right :-D). So we hang it on the door which worked pretty good. The outcome of the photo shoot I think became quite good, I mean when the model is already beautiful and knows what she's doing, it's easy to work with. I hope you like the pictures!

6 comments:

  1. Er vild med billede nr. 2 - elsker hendes ansigt set lige på, især hendes udtryk og det at øjenbrynene gør det lidt mere hårdt :)

    ReplyDelete
  2. Super gode billeder! Smuk lillesøster du har :-)

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er hun dog smuk! Er ret tosset med baggrunden - god ide ;)
    Ps: har en giveaway med Zalando kørende på min blog, hvis det kan friste?

    http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/01/m-y-f-i-r-s-t-g-i-v-e-a-w-a-y.html

    ReplyDelete
  4. Super flotte billeder, og god idé med, at have hendes sengetæppe som baggrund, det ser fedt ud!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Virkelig flotte billeder. I ligner hinanden vildt meget! :-)

    Jeg har en give away igang på min blog hvor du kan vinde en smuk ring fra RebekkaRebekka. :-)

    www.mesmerizedbyme.com

    ReplyDelete