12.1.13

Foggy

Det er rent faktisk en smule tid siden, at jeg tog disse billeder, men jeg synes ikke, at I skulle snydes for dem. Jeg havde nemlig den her idé om, at det ville se så cool ud med tågen sværmende om mig. Desværre forestillede jeg mig, at det ville se lidt bedre ud, end hvad billederne blev til. Men whatever. 
I morgen skal jeg hjælpe min søster med at finde en konfirmationskjole, det bliver sgu spændende at se, hvad hun ender med :-) Hvad skal I lave?

It's actually a while ago I took these pictures, but I still thought you still see them though. I had this idea that the pictures would be so cool with the fog surrounded by me, but at the end I imagined them more cool in my mind. But whatever. 
Tomorrow I'm going to help my sister finding a confirmation dress, so it's a bit exciting what she chooses :-) What are you going to do?

Beige leather jacket: Only. Blonde shorts: Vero Moda. T-shirt: Gina Tricot. Shoes: Deichman. Necklace: Unfortunately I can't remember where it's from.

14 comments:

  1. Lovely look, babe! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  2. Fint outfit. Jakken ser rigtig fed ud. Kan du ikke vise et bedre billede af den? :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jeg vil også rigtig gerne se et bedre billede af din jakke, den er fed ud. Nogle rigtig fine billeder ellers. Desværre forestiller man sig altid, at billederne ser bedre ud en ventet - men jeg syntes da, at de er fede med den tåge bag dig :-D

    Måske vi kunne følges, hvis det lyster? Tag et kig forbi min blog :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. new reader here :3
    great pictures!
    http://victoriapeace.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Hvor ser de lækre ud de shorts!
    Og hvor lyder det bare hyggeligt at I skal ud og finde konfirmationstøj! Jeg sidder bare med snuden i bøgerne op til eksamen, så jeg skal absolut intet spændende!

    ReplyDelete
  6. Jeg synes billederne er blevet rigtig fine, og du ser jo super flot ud! :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    ReplyDelete
  7. Glad for at du gad følges. Jeg følger også dig nu :-D

    ReplyDelete
  8. Lækkert outfit!
    Jeg følger dig nu - håber du måske vil gøre det samme:)
    Klem ida // by-idar.blogspot.dk

    ReplyDelete
  9. Hold op hvor er det et fint og klassisk outfit, synes dit hår sidder flot!
    Din blog er generelt rigtigt god, med spændende indlæg! stor ros herfra!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk/

    - Kig gerne forbi!:-)

    ReplyDelete
  10. fed stil, du er virkelig smuk :-)
    PS: jeg har følgt din blog længe og elsker den! :-)

    knus monique :-)

    ReplyDelete
  11. Det ser fedt ud! Elsker at den røde læbestift er med til at give outfittet et ekstra touch :)

    ReplyDelete
  12. Rigtig fint outfit - og super fin blog også! Jeg følger dig nu, håber du vil gøre det samme ved min blog, hvis du synes om den :-)

    Knus Sanne
    kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  13. Sikke et fint outfit! <3
    knus sille :-)

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
  14. Love your tights!

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    ReplyDelete