8.1.13

20th century hipster





Ny T-shirt, statement halskæde og sko. Jeg er simpelthen så glad for det hele! Og rent faktisk så fandt jeg denne T-shirt i mændenes afdeling i H&M for 79,95 kr. Jeg kunne slet ikke stå for sloganet "20th century hipster" - jeg synes det så fedt og hipster-agtigt, lol ;-)

New T-shirt, statement necklace and shoes. I'm so happy about it all! And actually I found this T-shirt in the men's department in H&M for 79,95 kr. I couldn't resist the slogan "20th century hipster" - I think it's so cool and hipster-ish, lol ;-)

T-shirt: H&M. Jeans: Vero Moda. Statement necklace: Vero Moda. Shoes: Bianco. Skull bracelet: Made by myself. Watch: DKNY. Big blue ring: Georg Jensen. Small ring: Skagen.

17 comments:

  1. Hvor er du fin og flot blog du har :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful look!!! thank you so much for your comment!!
    I added you by g+ now! I'm very happy if you do the same.
    Would you like to follow each other with GFC? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I follow you!!!
      Have a good week!
      Besos, Marcela♥

      Delete
  3. Hvor er den fed den t-shirt!
    Og du har en virkelig fed blog! følger dig nu :-)
    tænkte på om du måske ville følges, det ville betyde meget :)
    //bynanasoerensen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. hey! lovely outfit! I love the t-shirt, thanks for following, I'm following u as well :)


    XOXO
    http://wildhearttts.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Wow, hvor er den fed! :-)

    Det vil betyde utrolig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og skrev en lille kommentar:

    www.mesmerizedbyme.com

    ReplyDelete
  6. Super fed blog du har dig Katrine!

    Det ville glæde mig hvis du ville kigge forbi min blog, og eventuelt smide en kommentar? :-)

    // Julie
    falmetgraa.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg følger nu også din blog!

      Og ellers kan vi jo hilse på gym ;-)

      Kram

      Delete
  7. Hvor ser det godt ud - og du med!
    Håber du snart kigger forbi igen dear - http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    ReplyDelete
  8. cool tee-shirt!
    Love your blog, I`m your new follower, hope you might follow me back:)

    ReplyDelete
  9. Super fin blog! Kunne du tænke dig at følges?
    Knus Josephinelinneberg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. du ser hammer godt ud og mega fed tee :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  11. Fedt out! + fed blog! :D
    Kig gerne forbi min blog. :)

    // Mia - miaekholm.blogspot.dk

    ReplyDelete
  12. Oh that necklace is killer! I could see that in my jewellery box ;)

    xoxo
    Nike O.
    www.eighthundredsqft.com

    ReplyDelete
  13. Virkelig fedt outfit!! :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    ReplyDelete
  14. Super fedt outfit! er vild med t-shirten :-)

    www.simonie.dk

    ReplyDelete