16.12.12

Summer outfits, favorite?




Jeg ved godt, at det er ved at være jul, hvilken inkluderer koldt vejr og sne, og det at alle er glade osv. Ikke at jeg ikke er glad, men jeg higer virkeligt stærkt efter sol og sommer. Jeg er så vinter deprimeret (okay en smule overdrevet, men overdrevenhed fremmer forståelse) og jeg vil gerne have sommeren tilbage lige nu. Men det ved vi jo godt ikke sker, så jeg vil bare drømme videre... Dog har jeg fundet nogle sommer outfits frem, som plaster på såret, som I og ikke mindst mig selv kan glæde sig over. Rest in peace, sol.
Men tilbage til det hele... hvilket outfit er jeres ynglings? Jeg har været så smart at angive at nummer ud fra hvert enkelt, for at gøre det nemmere for jer ;-)

I know it's just about to be christmas which includes cold wetter and snow and the fact that everybody's happy. I'm happy too it's not it, but I truly aspire to summer and sun. I'm so winter depressive (okay a bit exaggerated, but you know what I mean) and I want the summer to arrive again very soon. That's gonna happen, so I'll just keep on dreaming... But I've found some summer outfits, which you and I can be pleased with instead. Rest in peace, sun. 
But back to business... which outfit is your favorite? I've been that smart to denote a number out of each outfit to make it easy for you ;-) 

14 comments:

  1. Aw number 3 and 11 are my favorites! You look amazing, darling! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  2. #3 and #12 are my favourites, but you look amazing in all of them. A nice little taste of summer! x

    Carly
    www.theislandsecret.com

    ReplyDelete
  3. jeg synes nummer 3 er flottest!
    har du lyst til at følges?:)
    http://redstoat.blogspot.dk/
    - Amalie

    ReplyDelete
  4. Det er svært at vælge! For der er virkelig mange lækre outfits, og jeg er i sær vild med nummer 1, 2 og 3 :)

    ReplyDelete
  5. Hvis man tænker tilbage til i sommers og hvad der var moderne der, så er min favorit nok nummer 6.
    Men nu, ville jeg nok, ud fra disse outfits vælge nummer 3.

    Men alle sæt er super lækre. :-)

    - Sara.
    sarajoergensen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  6. de er alle nogle fine outfit's men jeg kan nok aller bedst lide nr. 11, det er lige mig! :-) du ser rigtig fin ud! tak for din søde kommentar til mit indlæg den varmede ;-)

    kærlig hilsen sille :-)

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. er vild med 1, 3 og 6! hvor er du smuk <3

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
  8. Hvor er det svært at vælge, fordi der er virkelig så mange flotte(:
    Men jeg tror, jeg ville vælge nr 1 eller nr 2(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine 2 nye give aways, hvor man kan vinde et gavekort på 500kr til en modeshop ved den ene, og en fed halskæde ved den anden(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-21.html
    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-22.html

    ReplyDelete
  9. 1, 4, 5 og 11 :) Kan ikke vælge én! :)
    Du ser så sød ud på alle, og du har rigtig flotte ben.. Kys og god jul
    http://camiiilsen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  10. oh, it was hard to decided but 5 is my favourite! It´s dark colors and it´s cool ♥

    ReplyDelete
  11. Beautiful

    6 - 5 og 3

    glæder mig også for vildt til sommeren ...

    ReplyDelete