28.12.12

Christmas presents and pictures




Jeg håber I alle har haft en helt fantastisk jul. Jeg havde selv en ret så god en med masser af god mad, dejligt selskab og gode gaver. I kan se nogle af dem jeg fik med billedet med 4 i 1. Jeg bl.a. disse 3 vildt smukke fingerringe, 2 parfumer, en dejlig sweater, den ear cuff der og noget andet. Magtede ikke lige at vise det hele. Men alt i alt var det hele bare skønt :-) Hvad med jer? Hvad fik I? Og hvor fejrede i jul?

I hope you have had a very nice christmas. I myself had a lovely evening with lots of good food, fantastic company and nice presents. You can see some of them on the picture with 4 in 1. I got those 3 adorable finger rings, 2 perfumes, a nice sweater, that ear cuff and a bit more. I didn't want to show all of them. However it was all good :-) What about you? What did you get? And where did you celebrate christmas?

2 comments:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! :) Mange tak for din kommentar, er glad for at høre at du følger mig! Følger bestemt også dig og din fede blog nu! :)
    Håber du kigger forbi snart igen.
    Knus Amalie

    ReplyDelete
  2. Åh hvor er du heldig, du fik den Christina Aguilera parfume, har selv opbrugt hele to flasker af samme slags, vil meget gerne have fingrende i den igen :-D

    ReplyDelete