21.12.12

Christmas goodies

Homemade assorted chocolates, nice huh? 
Om nogle dage er det juleaften, og jeg må rent faktisk indrømme, at jeg glæder mig en smule. For jeg er rent faktisk kommet i lidt mere julehumør i disse dage end de tideligere. Går vel ud fra at tanken om, at det er juleaften om lidt hjælper en smule på stemningen. Især når jeg også har en masse up coming aftaler med venner og familie, som jeg ser frem til. 
Og jeg glæder mig rent faktisk mega meget til at se, hvad folk siger til det, jeg har købt til dem - det er det bedste. Især hvis jeg kan se, hvor glade de bliver for gaven, for så ved jeg, at jeg har ramt plet. Yeah jul er sgu ikke kun om at rave til sig, men derimod at give haha lol ;-) Ej jeg mener det faktisk.

Within a few days it's christmas eve and I gotta admit that I'm a bit excited. I've become a bit in christmas mood these past days. I believe that the thought of, that christmas eve is just around the corner helps. Especially when I've some up coming events with friends and family I'm looking forward to as well. 
And I'm so excited to see what people think of the presents I've bought for them too - it's the best. Particularly when I can see how excited they're about it, if I've bought the right thing for them. Yeah christmas is not about taking, but giving as well haha lol ;-) Ei I seriously mean it. 

4 comments:

  1. Årh jeg har slet ikke fået lavet julegodter i år :-( Måske derfor jeg ikke er kommet i julestemning endnu, øv!

    ReplyDelete
  2. It's always so exciting baking for Christmas time. :)

    ReplyDelete
  3. Årh, hvor ser det da bare lækkert ud!
    Tak for din søde kommentar på min blog :-)
    Din blog er virkelig fed!

    http://metteviderup.blogspot.dk

    ReplyDelete